Laatste dag thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elly Roorda - WaarBenJij.nu Laatste dag thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elly Roorda - WaarBenJij.nu

Laatste dag thuis

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elly

21 Juni 2015 | Nederland, Amsterdam

Zondag, 21 juni 2015
Zo, nog één dag en dan gaan we richting Fairfax voor de”World Police and Firegames”. Even de gasplaat afdekken! Scheelt weer wat schoonmaken en dan nog het laatste avond maal! Tenminste, hier in Amsterdam! Alhoewel, je weet nooit hoe de vliegreis verloopt! Het gaat nog wel eens mis de laatste tijd! Maar met zo een delegatie politie mannen en vrouwen moet het toch soepeltjes verlopen! Dus gaat goed komen. Na nog even fijn met Lo en Anne te hebben gegeten en na de laatste spullen ingepakt te hebben gaan we maar eens slapen. De wekker zal ons om vijf uur waarschuwen. Dus voor nu trust en toe morgen.!!!

Elly

Mijn naam is dus Elly en ik ben de vrouw van Gerard. Hij gaat deelnemen aan de WPFG, World Police and Fire Games" die ditmaal zal plaatsvinden in Fairfax, USA. Het zijn de olympische spelen voor brandweer- en politiemensen. Zij komen vanuit de hele wereld bijeen om hieraan deel te nemen. Ooit heb ik zelf hier aan meegedaan, maar nu zal ik mijn support inzetten. De WPFG vindt eens in de twee jaar plaats. In 2005 was het in Quebec In 2007 in Adelaide, 2009 Vancouver, 20011 New York, 2013 te Belfast en nu dan in Fairfax YesUSA, here we com.

Actief sinds 21 Juni 2015