registreren - Reisverslag uit Sterling, Verenigde Staten van Elly Roorda - WaarBenJij.nu registreren - Reisverslag uit Sterling, Verenigde Staten van Elly Roorda - WaarBenJij.nu

registreren

Blijf op de hoogte en volg Elly

24 Juni 2015 | Verenigde Staten, Sterling

Registreren.
Een belangrijke dag. De registratie van de deelnemers aan de spelen. Op naar Reston, waar in een gigantisch mooi hotel de registratie plaats zou vinden. Tom Tommetje instellen en rijden maar. Binnen een half uurtje zijn we er. Wel even zoeken naar een parkeerplaats.
Het is nog heel stil. Veel vrijwilligers, die met hun kleine handjes ons de goede richting wijzen, maar nog weinig deelnemers te zien. Wel fijn want dan hoeven we niet in van die lange rijen te staan. In Vancouver duurde het uren door de drukte. Nog een beetje rondkijken, fotootjes schieten, en dan op naar iets te eten. Het is heerlijk weer en zitten in een heerlijk verkoelend windje op een terras. De golden boys zitten gebroederlijk naast elkaar. Zo dat vult en nog gezond ook. Inmiddels is het alweer een uur of half vier. Terug bij het hotel gaan de oudjes weer even ontspannen. De meiden weten het nog niet maar zitten waarschijnlijk lekker in het zonnetje. Later bleek dat ze allemaal out waren en tot de volgende ochtend geslapen hebben.

Elly

Mijn naam is dus Elly en ik ben de vrouw van Gerard. Hij gaat deelnemen aan de WPFG, World Police and Fire Games" die ditmaal zal plaatsvinden in Fairfax, USA. Het zijn de olympische spelen voor brandweer- en politiemensen. Zij komen vanuit de hele wereld bijeen om hieraan deel te nemen. Ooit heb ik zelf hier aan meegedaan, maar nu zal ik mijn support inzetten. De WPFG vindt eens in de twee jaar plaats. In 2005 was het in Quebec In 2007 in Adelaide, 2009 Vancouver, 20011 New York, 2013 te Belfast en nu dan in Fairfax YesUSA, here we com.

Actief sinds 21 Juni 2015